Уніфіковані комунікації

Унифицированные коммуникации

SOLTI проектує, створює, інтегрує і обслуговує підсистеми складові середи уніфікованих комунікацій (Unified Communications, UC) підприємства, об’єднуючи різні сервіси (голос, відео, факс, чат та ін.) з одного боку і пристрої доступу (ноутбуки, стаціонарні комп’ютери, смартфони, мобільні телефони, планшети, та ін.) з іншого боку для передачі інформації між ними за всіма існуючими каналам зв’язку.

Основна цінність застосування UC-рішень SOLTI полягає в тому, що стає можливим виключити затримки в бізнес-процесах підприємств, що виникають при безуспішних спробах встановити зв’язок співробітників один з одним, підвищити продуктивність праці і, як наслідок, отримати конкурентні переваги в бізнесі підприємства.

Ключовими технологіями, на основі яких створюються системи уніфікованих комунікацій, є: IP-телефонія (або VoIP – Voice over Internet Protocol), e-mail, аудіо- та відеоконференцзв’язок (Web-конференції), обмін миттєвими повідомленнями, спільна робота над документами, а також голосова та уніфікована пошта.

Види систем
IP-телефония
IP-телефонія (VoIP)
Видеоконференцсвязь
Відеоконференцзв'язок
Критерії вибору рішень

Фахівці SOLTI допомогають зорієнтуватися в виборі конкретного постачальника уніфікованих комунікацій та необхідному замовнику функціоналі за наступними критеріями:

  • Рішення з великим упором на телефонію – використовується для підвищення ефективності голосової інфраструктури.
  • Рішення з великим упором на кооперацію – для інтеграції взаємодії персоналу та програм. Особливу увагу надає конференцзв’язку, електронній пошті, факс-серверу, чату та їзній інтеграції з іншими додатками. Інтеграція з телефонією не розглядається як головна умова.
  • Рішення, інтегроване з устаткуванням конкурентів – для збереження всього наявного різноманіття обладнання та програм.
  • Інтегроване рішення локальних та хмарних сервісів – для можливості використання частини передових сервісів, не очікуючи на розвиток власної інфраструктури зв’язку.
Особливість рішень SOLTI

Пропонований продукт завжди повинен бути адаптований під конкретного користувача, починаючи з завдання внутрішніх номерів користувачів, інтеграції їх телефонів та електронної пошти з базами даних, і закінчуючи розподілом або обмеженням сервісів, які використовуються різними групами співробітників, що вимагає наявності висококваліфікованого штату фахівців в компанії-інтеграторі.

Фахівці SOLTI забезпечують створення інформаційної безпеки підприємства і мультивендорність рішень, беручи на себе всі складнощі щодо сумісності обладнання різних брендів, заради отримання максимально можливої економічної вигоди для замовника, а іноді і просто в силу прихильності користувача до використовуваного кінцевого обладнання.

Приклад впровадження

Потрібна консультація?

Дзвоніть за телефоном +38 (057) 765-84-00 або залиште свій номер/пошту. Ми з Вами зв’яжемось



Сертифікати
Unify partner Authorized OpenScape Business
SOLTI — Unify Partner - Authorized OpenScape Business
3CX-Advanced-Certified
3CX Phone System Advanced Certification
3CX-Certified-Engineer
3CX Phone System Basic Certification — Certified Engineer