Переїзд? Відкриття нового офісу?
Фахівці SOLTI створюють комплексну офісну інфраструктуру «з нуля» «під ключ», найкращим чином підбирають сумісне обладнання й оптимально налаштовують систему, використовуючи всі переваги системної інтеграції.
Сучасний офіс — складний комплекс комп’ютерних робочих місць, серверного та мережевого обладнання, об’єднаних внутрішньою локальною обчислювальною системою та загальною телефонною мережею.
Створення якісної сучасної ІТ-інфраструктури офісу є одним із пріоритетних завдань для будь-якої організації: успішний розвиток усіх бізнес-процесів у певній мірі залежить від того, наскільки зручно та якісно організовано інформаційну інфраструктуру офісу.
Грамотна організація єдиного інформаційного простору, що має стабільний і безпечний зв’язок із зовнішнім світом, дозволяє забезпечити ефективне керування персоналом, даними, телефонними дзвінками, електронним і паперовим документообігом.