IP-телефонія

IP-телефония

IP-телефония – современное комплексное решение, позволяющее организовать передачу речевых сигналов с помощью сети интернет.

Специалисты SOLTI выполняют проектирование, внедрение и поддержку решений на базе:

  • OpenScape – флагманская линейки от компания Unify (Siemens)
  • 3CX VOIP – программная мини АТС , заменяющая традиционную аппаратную АТС
  • Asterisk – свободное решение с открытым исходным кодом

Предлагаемые нами решения IP-телефонии надежны, отличаются безопасностью и хорошей защитой от прослушивания.

Переваги IP-телефонії
  • телефонні дроти більше не потрібні: використовується існуюча комп’ютерна мережа або Wi-Fi мережа організації
  • зниження витрат на телефонні переговори: економія на міжміському та, особливо, міжнародному зв’язку
  • використання внутрішніх телефонних номерів незалежно від фізичного місця підключення
  • можливість дзвінків з комп’ютера або ноутбука
  • використання IP-телефонів без прив’язки до виробника електронного пристрою
  • цифрові і аналогові апарати
  • підвищення мобільності для співробітників: можливість віддаленої роботи
  • спрощення адміністрування: веб-інтерфейс настройки і можливість керування через інтернет
  • можливе використання будь-якого SIP-телефону (програмного або апаратного)
Реалізуємо функції
  • маршрутизація дзвінків по SIP протоколу
  • парковка і перехоплення виклику
  • створення телефонної конференції
  • централізований телефонний довідник
  • автосекретар
  • інформація про статус абонента
  • підключення в єдину телефонну мережу домашніх і мобільних робочих місць
  • переадресація дзвінків на мобільні телефони
  • запис розмов
  • it інтеграція з Microsoft Outlook, Microsoft CRM
  • отримання факсимільних повідомлень через Fax-server
  • захист від вторгнень і механізми шифрування даних, що передаються
Приклад впровадження
Аутсорсинг: супровід /адміністрування

Пропонуємо обладнання для проведення відеоконференцій і аутсорсинг – технічний супровід системи IP-телефонії, можливе укладання договору на управління системою телефонії:

  • віддалений моніторинг, включаючи моніторинг активних сервісів;
  • підтримка працездатності – аналіз лог-файлів, усунення виявлених помилок;
  • оновлення програмного забезпечення (при необхідності);
  • створення резервних копій бази даних конфігурацій;
  • підготовка необхідних рекомендацій щодо подальшої експлуатації.
Аутсорсинг

Потрібна консультація?

Дзвоніть за телефоном +38 (057) 765-84-00 або залиште свій номер/пошту. Ми з Вами зв’яжемось






Сертифікати
Unify partner Authorized OpenScape Business
Unify Partner - Authorized OpenScape Business
3CX-Advanced-Certified
3CX Phone System Advanced Certification - рівень «передова сертификація»
3CX-Certified-Engineer
3CX Phone System Basic Certification - рівень «сертифікований інженер»