Провідне промисловоме підприємство Укроборонпрому.
Замовником було поставлено завдання побудови сучасного, надійного рішення телефонії корпоративного класу з можливістю уніфікованих технологій, що надає послуги спільної роботи, спілкування через мережу, проведення веб-конференцій, віртуальних нарад, дистанційного навчання, спільної роботи з документами та т.д.
Як результат пілотної демонстрації працездатності пропонованого рішення Замовник хотів побачити повністю налаштовану за своїми вимогами працездатну систему телефонії всього підприємства.
Створення системи IP-телефонії корпоративного класу з можливістю UC на базі технологій UNIFY.
У результаті аналізу пілотних запусків на технологіях декількох брендів, замовнику стало очевидно, що перевага складається на користь компанії UNIFY (раніше Siemens Enterprise Communications).
Unify являє собою систему корпоративного класу з високою надійністю і масштабованістю та сумарно може підтримувати до 100 000 абонентів. Вона ідеально підходить для великомасштабних корпоративних мереж.
Фахівці СОЛТІ пройшли навчання в сертифікованому навчальному центрі компанії UNIFY, у результаті якого була отримана нова спеціялізація Authorized OpenScape Business, що дає можливості для розгортання рішень OpenScape Voice.
На першому етапі розгортання IP-телефонії підприємства був обраний шлях побудови надійної і високопродуктивної конвергентної мережі.
Усе обладнання та програмне забезпечення піддавалося тестуванню та налаштуванню на демостендах фірми SOLTI.
Потім на території замовника був виконаний пілотний запуск системи, що дозволив об’єктивно оцінити правильність вибору бренду та переконатися у відповідності запропонованого рішення IP-телефонії очікуванням замовника.
Комплексні випробування, фактично, були поєднані зі штатною експлуатацією в повному обсязі та при максимальному робочому навантаженні
Наше рішення OpenScape Voice – це програмна платформа, яка працює на основі операційної системи Linux і не прив’язана до специфічного заліза. Це позбавляє від необхідності змін і модернізації існуючого обладнання в інфраструктурі замовника, отримуючи при цьому доступ до всього функціоналу уніфікованих комунікацій.
Крім традиційної телефонії користувачі в режимі реального часу в одному сеансі отримують сервіси спільної роботи: аудіо/відео конференцію, чат, голосову пошту, додатки для мобільних пристроїв, планшетів чи персональних комп’ютерів, статуси присутності абонентів, можливість переведення викликів в залежності від статусу і багато іншого.
Рішення включає в себе WEB Collaboration-сервер для спілкування через мережу і проведення WEB конференцій, зустрічей і дистанційного навчання, який дає можливість спільної роботи з документами і гарантує високий рівень безпеки.
Підсумком стало гібридне рішення, яке коректно об’єднало нову IP-телефонію UNIFY з аналоговими АТС Simens і Квант, що дозволило зберегти можливість телефонних викликів на всі АТС підприємства.
Виконана інтеграція дозволить замовнику скористатися фінансовими канікулами і, оцінивши переваги нових технологій, плавно перейти до передбаченої на наступному етапі розвитку повної заміни старих аналогових АТС.
- OpenScape Voice – флагманська лінійка від компанії Unify (Siemens)