Політика якості

iso 9001
Система менеджменту якості

Розроблено та вроваджено систему менеджменту якості, спрямовану на ефективне керування процесами всіх етапів реалізації IT-проєктів. Відповідність системи управління якістю SOLTI міжнародним вимогам гарантує високий рівень продукції, що випускається, і підтверджено сертифікатом ISO 9001.

Спеціялістами SOLTI регулярно проводяться дослідження, спрямовані на вивчення потенціялу тих чи інших інновацій, перспектив розвитку технологій. Подібні дослідження гарантують актуальність і доцільність рішень SOLTI, у них враховані як бачення замовника розвитку його бізнесу, так і світові тенденції IT-ринку.

Сертифіковане виробництво

Продукція, що випускається під власною торговою маркою SOLTI – персональні та промислові комп’ютери і сервери — успішно пройшла випробування Державної системи сертифікації УкрСЕПРО.

Отриманий сертифікат УкрСЕПРО засвідчує відповідність вимогам до якості і безпеки продукції.

Додатково отримано висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи, що підтверджує безпеку комп’ютерів і серверів, що виробляються SOLTI, для здоров’я людини.

Підвищення кваліфікації спеціялістів

Особливу увагу SOLTI приділяє підвищенню кваліфікації своїх фахівців як основної складової політики компанії в області якості, що підтверджується сертифікатами.

Сьогодні інформаційні технології – сфера економіки, що динамічно розвивається. Для професіоналів галузі важливо аналізувати тенденції розвитку технологій, вивчати постійно зростаючі вимоги ринку до інформаційних систем.

Фахівці SOLTI – експерти в своїй галузі. Ми – активні, відкриті і адаптивні, постійно навчаємося і освоюємо новітні інновації.

Центр моделювання і тестування

Створений Центр Моделювання та Тестування SOLTIвласна тестова лабораторія, що оснащена сучасними випробувальними стендами, що дозволяє відтворювати ключові етапи процесу, оцінюючи їхні працездатність ще на етапі проектування.

Регламент тестування рішень передбачає, як відтворення процесів в Центрі моделювання і тестування SOLTI, так і пілотний запуск на території замовника.

Паралельно з апробацією може проходити і навчання персоналу замовника основам роботи з системою.

Власний сервісний центр

Наявність власного сервісного центру дозволяє надавати широкий спектр послуг з обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки, підтримки мультивендорних рішень і усунення проблем взаємодії устаткування та ПЗ різних виробників.

Висока кваліфікація фахівців і відмінна технічна оснащеність роблять здійсненними найскладніші завдання і дозволяють надати великий вибір додаткових послуг із підтримки й обслуговування комп’ютерних систем: ремонт, модернізацію; інсталяцію та налаштування ПЗ.

Потрібна консультація?

Дзвоніть за телефоном +38 (057) 765-84-00

чи залиште свій номер/пошту – ми з Вами зв’яжемося



    Сертифікати