Системна інтеграція

ПРОЄКТУЄМО, СТВОРЮЄМО Й ОБ’ЄДНУЄМО ОКРЕМІ ПІДСИСТЕМИ В РАМКАХ

ЄДИНОЇ ЛОГІКИ СТВОРЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ IT.

Engineering systems
Інженерні системи
Сетевая инфраструктура
Мережева інфраструктура
Серверные решения
Серверні рішення
Системы безопасности и управления
Системи безпеки та керування
Унифицированные коммуникации
Уніфіковані комунікації
Информационная безопасность
Інформаційна безпека
Облачные технологии
Хмарні технології
  • Віртуалізація
  • Побудова приватної хмари
  • Впровадження хмарних сервісів
Сервисы совместной работы
Сервіси спільної роботи
  • Керування корпоративними проєктами
  • Корпоративна пошта
  • Електронний документообіг
Лицензирование программного обеспечения
Комплексна підтримка ПЗ

Потрібна консультація?

Дзвоніть за телефоном +38 (057) 765-84-00

чи залиште свій номер/пошту – ми з Вами зв’яжемося



    Сертифікати

    Планування системної інтеграції

    Для всіх, хто працює в ІТ-секторі, централізована мережа має неоціненне значення.

    Відповідно до недавнього дослідження, очікується, що до 2025 року глобальний ринок системної інтеграції (СІ) досягне майже 530 мільярдів доларів. Це припущення не так вже й шокує. Зрештою, ІТ-інфраструктури практично у всіх галузях (банківська справа, фінансові установи, логістика, військовий сектор, телекомунікації та охорону здоров’я, роздрібна торгівля, енергетика і державні установи) перетворилися в розрізнену структуру, що складається з різних і таких, що постійно розвиваються, протоколів, форматів і застарілої інфраструктури, разом з сучасними технологіями (хмарні, локальні, SaaS, мобільні додатки і сервіси) і шаблони використання даних.

    В кінцевому підсумку рішення, які покликані реалізувати програмне забезпечення для єдиного об’єднання, – це кожна унікальна ІТ-проблема з індивідуалізованими і плавними способами з’єднання сучасного IT-середовища з успадкованою інфраструктурою.

    Системна інтеграція (СІ) – це процес з’єднання різних систем (компонентів) IT-інфраструктури

    СІ — визначається як процес оперативного з’єднання окремих комп’ютерних мереж або програмних додатків в єдину більшу структуру, що дозволяє кожному рішенню функціонально працювати разом. Системна інтеграція може бути односпрямованою (односторонньою) або двоспрямованою (в обидві сторони). Коротше кажучи, інформація і функції повинні безперешкодно переміщатися між інтегрованими системами, оптимально взаємодіючи один з одним і, таким чином, зменшуючи складність взаємодії.

    Системи безперервної інтеграції в інформаційних технологіях

    Коротше кажучи, мета інтегрування – зібрати головоломку. Є розрізнені частини інформаційних підсистем організації, які необхідно об’єднати в одну добре скоординовану, згуртовану архітектуру або інтегровану мережу додатків. Це складний процес побудови, який об’єднує функції організації з різних структур, оптимізуючи розрізнені системи, включаючи існуюче обладнання, програмне забезпечення (настроюється або готове) і комунікації.

    У більшості організацій, що використовують системну інтеграцію, існує потреба в підвищенні ефективності і, отже, продуктивності і якості своїх операцій. Зазвичай мета полягає в тому, щоб різні ІТ-системи компанії взаємодіяли одна з одною у фоновому режимі, щоб уникнути витрат часу і зусиль, що витрачаються на ручний обмін інформацією з іншими відділами / компонентами організації, включаючи вище керівництво. За рахунок системної інтеграції організація відчує збільшення швидкості потоку інформації, а також зниження експлуатаційних витрат.

    Знайти гідне комплексне рішення для своєї IT-інфраструктури не так просто. Системний інтегратор може зробити це за допомогою управління бізнес-процесами, комп’ютерними мережами, ІТ-проєктами, об’єднання корпоративних додатків і програмування.

    Схема пример взаимосвязей системной интеграции

    способи інтеграції інформаційних систем, система IT для електроустановок, системна інтеграція телекомунікацій, системна інтеграція телебачення, інтеграція СRМ-системи, інтеграція ERP- і ECM-систем, архітектура ІТ-систем, системи моніторингу ІТ-інфраструктури

    Інтеграція CRM-системи або ERP-систем – в чому їх різниця?

    Простіше кажучи, система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) допомагає організовувати, керувати і, врешті-решт, використовувати дані клієнтів. CRM – це форма системної інтеграції, яка підтримує ваш бізнес в курсі контактних даних кожного клієнта, історії транзакцій, облікових записів, а також комунікації. Іншими словами, всі «відносини» вашої компанії з покупцем доступні з першого погляду, і основна мета системи – допомогти вам поліпшити продажу.

    В якості альтернативи, система планування ресурсів підприємства (ERP) призначена для управління всіма бізнес-процесами і автоматизації різних внутрішніх або допоміжних функцій, які не потрібно виконувати вручну. Багато в чому це програмне уявлення концепції централізованого інтегрування. Програмне забезпечення ERP зазвичай об’єднує всі аспекти операцій, включаючи планування та розробку продукту, закупівлі, управління постачальниками, виробництво, продаж та маркетинг, – все в одній базі даних і призначеному для користувача інтерфейсі. Основна мета ERP, як і системної інтеграції, зазвичай полягає в зниженні витрат, а не в збільшенні доходів.

    Поліпшення існуючих процесів шляхом впровадження IT-рішень.

    Визначення відповідного рішення для централізованого з’єднання ні в якому разі не є простим завданням. Ви повинні вибрати правильні підсистеми, правильну архітектуру і розробити, як всі процеси і учасники будуть разом налагоджено взаємодіяти в рамках загальної ІТ-інфраструктури і відповідати бізнес-цілям підприємства. Якщо ви чітко розумієте, чому і де компанії потрібно гармонія в операціях, системне об’єднання пройде гладко.

    Однак рішення – це більше, ніж просто вертикальну та горизонтальну інтеграцію. Ось чотири ключових прикладу системної інтеграції:

    1. Вертикальна інтеграція – це процес з’єднання незв’язаних підсистем як однієї функціональної одиниці, при цьому кожна підсистема отримує вигоду від іншої.
    2. Горизонтальна інтеграція – це більш ніж точковий процес, тому для зв’язку з іншими підсистемами призначається спеціалізована підсистема, яка дозволяє програмно-з’єднувати різні додатки і ESB.
    3. Зоряна інтеграція – це метод системної інтеграції з’єднує кожну цілісність з іншими підсистемами, послідовність з’єднань при цьому впровадженні, часто використовується поза комплексної технологічної стратегії.
    4. Високопродуктивне інтеграційне рішення встановлює загальний формат, щоб не залежати від адаптера для переводу між різними форматами додатків. Система інтеграції корпоративних додатків (EAI), що забезпечує незалежний від програми формат даних і послугу перетворення IT-інформації, що допомагає перемикатися між загальним форматом і форматом для конкретного додатка

    Центральні архітектури ІТ-систем – методи інтеграції автоматизованих інформаційних систем (АІС)

    Вертикальне інтегрування

    • Ефективна координація ланцюжка поставок
    • Оптимізована комунікація з постачальниками
    • Підвищена конкурентоспроможність
    • Більше контролю над процесами
    • Більш низькі експлуатаційні витрати

    Горизонтальне інтегрування

    • Більш висока операційна ефективність
    • Масштабованість для динамічних робочих навантажень
    • Поетапний або поетапний підхід до SI
    • Висока доступність для безперервності бізнесу
    • Розгорнутість, щоб включити додаткові технології
    • Різноманітні комунікаційні можливості

    Службова шина підприємства (ESB) стає системною інтеграцією. При цьому функціональність ERP може бути розширена за рахунок впровадження програмного забезпечення EDI, інструментів керованої передачі файлів (MFT) і з’єднувачів додатків для передачі, перетворення і злиття ІТ-даних, що виходять з безлічі підсистем.

    Інтеграція точка-точка

    • Швидка реалізація функцій програми
    • Гнучкість розгортання
    • Простота (при невеликому масштабі ІТ)

    Приклад зоряного інтегрування – це якщо компанія сегментує свої процеси. Окрема структура бухгалтерського обліку буде відстежувати фінанси; структура веб-аналітики управляє трафіком веб-сайту, а система управління ресурсами клієнтів (CRM) буде інтегрувати збут. Інформацію з кожної підсистеми можна буде витягувати і комбінувати в міру необхідності.

    Загальний формат даних

    Щоб забезпечити надійне і точне злиття, більшості програм для роботи з фінансами, бухгалтерського обліку, управління клієнтами і зберігання даних потрібні певні і часто поодинокі формати IT-даних.

    Що потрібно з’ясувати перед створенням стратегії інтеграції ІТ-системи:

    1. Яка стратегія інтегрування є правильною для компанії?

    Переконайтеся, що модернізована ІТ-інфраструктура готова до методу системної інтеграції, який включає дані, програми, бізнес для бізнесу (B2B) і успадковану інфраструктуру. Правильне планування з хорошим ІТ-інтегратором дає безліч переваг.

    1. Які варіанти інтерфейсу інтеграції пропонуються ІТ-інтегратором?

    Існує кілька варіантів ІТ-впроваджень перспективних цифрових комунікацій (B2B / EDI, RESTful, SOAP, веб-служби, індивідуальна розробка тощо) – ці варіанти впливають на реалізацію, інфраструктуру і проєктування. Подумайте про плюси і мінуси таких речей, як вертикальне злиття і горизонтальне інтегрування. Переконайтеся, що IT-інтегратор пояснює, чи буде інтерфейсне рішення складним або спрощеним.

    1. Як цей процес інтеграції вплине на існуючі ІТ-системи?

    ІТ-інтегратор повинен мати повну видимість ІТ-інфраструктури в режимі реального часу з самого початку і до того, як проєкт буде запущений. Як пояснювалося раніше, розрізнена екосистема ІТ, що складається з різних і таких, що постійно розвиваються, протоколів, форматів, технологій і шаблонів використання даних, часто може викликати ефект доміно.

    1. Як цей інтеграційний проєкт вплине на майбутні процеси?

    Візьміть до уваги масштабованість бізнесу і IT-систем, а також те, яке системне інтегрування пропонує кращу гнучкість, універсальність і варіанти оновлення в майбутньому.

    Процесс системной интеграции

    поліпшення існуючих процесів шляхом впровадження ІТ, проєктування інтеграції ІТ-систем, схема інтеграції інформаційних систем 1С, ІТ експертних систем, види інтеграції систем, центр системних інтеграцій, інтеграція ERP- і PLM-систем, ІТ-система управління, інтеграція DLP-системи

    Безсумнівно, коли справа доходить до централізації фізичної та цифрової ІТ-інфраструктури компанії, виникає питання переміщення багатьох баз даних і устаткування. На щастя, підхід до централізованого об’єднання з правильною стратегією може все спростити.

    Що вам дасть впровадження стратегії цифровий трансформації від інтегратора SOLTI.

    Єдина інтеграційна платформа може забезпечити можливість підключення та централізації кращих в своєму класі систем і додатків, що забезпечують виконання бізнес-процесів і рішення проблем об’єднання програмного забезпечення.

    Модернізація ІТ-середовища дозволяє оптимізувати комунікації, отримуючи при цьому велику автоматизацію, контроль і прозорість, що зміцнює партнерські відносини.

    Централізована платформа поставляється з попередньо завантаженими програмами, інтеграційними конекторами SaaS і B2B / EDI для забезпечення роботи підприємства, будь то локально або в хмарі. Це рішення дозволяє налаштовувати та інтегрувати програми відповідно до потреб вашої компанії без додаткових сценаріїв.

    Автоматизація економить час і гроші, замінюючи процеси, що запускаються вручну, програмним забезпеченням, яке скорочує кількість помилок, покращує вашу роботу і потік процесів, одночасно знижуючи витрати і підвищуючи ефективність у всіх сферах. Стратегія цифрової трансформації означає, що трудомісткі проєкти перестають бути тягарем для ресурсів і пропускної спроможності співробітників.

    Дійсно масштабована інфраструктура

    Компаніям необхідно модернізувати свої ІТ-системи, щоб домогтися гнучкості не тільки ІТ, а й бізнесу. Перехід до цифрових технологій вимагає від компаній більшої гнучкості в своїх інтерфейсних додатках, а також більшої гнучкості в серверній частині для підключення і управління даними.

    Незалежно від того, якою справою ви займаєтеся, вам необхідна масштабована інфраструктура для підтримки гібридної інтеграції будь-якого типу, перетворення ІТ-даних, швидкої та безпечної передачі файлів і наскрізної видимості всієї інформації, що проходить через вашу динамічну екосистему.